onsdag den 23. juli 2014

Han er min.

Alle dine skævheder er det der gør dig så fandes speciel og det der gør mig så hammerende forelsket. Det er blandt andet dem, som var grunden til, at jeg svarede ja, da du spurgte om jeg ville være din. Tårerne trillede ned af mine kinder, da du spurgte og du blev bange for, at jeg slet ikke ville alligevel. Men der er ikke noget jeg hellere vil, end at være din. Holde din hånd. Kysse dine læber. Lytte til dig. Og elske med din krop. Du gør mig mere glad, end jeg kan beskrive. Og jeg er så pokkers forelsket i dig. Det er små ting, som får mig til at trække på smilebåndet, og tænke: "Han er perfekt". Jeg hader du ikke kan se dig selv igennem mine øjne, og se hvordan jeg ser dig. Du er perfekt i mine øjne, og jeg er så lykkelig for, at du er blevet min!

23 juli 2014 <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar