tirsdag den 8. juli 2014

Forelsket

“Because the possibility. 
That you would ever feel the same way about me. 
It's just too much - just too much. Why do I keep running from the truth? 
All I ever think about is you.
You got me hypnotized - so mesmerized. 
And I've just got to know! 
Do you ever think - when you're all alone. 
All that we could be? 
Where this thing could go? 
Am I crazy or falling in love? 
Is it real or just another crush? 
Do you catch a breath - when I look at you? 
Are you holding back- like the way you do? ¨
Because I'm trying, trying to walk away. 
But I know this crush ain't going away”. 

 Mine følelser for dig bliver større for dag til dag. Jeg er bange. Bange for mine følelser. For at miste dig. For at have dig. For det hele. Du kigger så tit på mig og spørger hvad der er galt. Og jeg er bange for at svare dig. Bange for at fortælle dig om mine følelser, at jeg er bange for at være glad for dig. Ikke fordi jeg tror du nogensinde vil komme til at såre mig, men bange for jeg måske ikke er det, du i sidste ende søger. Du fortæller mig, at du aldrig har haft det sådan før. Det har jeg heller ikke. Jeg har aldrig været bange for at holde af en. Jeg har aldrig været bange for kærlighed før. Ikke på den her måde i hvert fald. Du lyser min verden op, og jeg elsker når du kysser mig. Jeg elsker når du kærtegner min krop. Jeg elsker når du holder mig ind til dig. Jeg elsker at høre dig snakke. Jeg elsker at gå ture med dig. Jeg elsker hvordan du rynker på brynene, når du koncentrere dig. Jeg elsker at tilbringe min tid med dig. Jeg vil dig. Og jeg er så glad for du også vil mig. Du passer på mig, og jeg løfter dig op. Løfter dig op sammen med mig, og svæver. Det må den der lyserøde sky der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar