lørdag den 28. december 2013

Line og Basim - Brænder inde


Når jeg tænker tilbage til optakten inden du forlod mig. Hvordan du var som du altid var. En aften hvor vi lå i vores seng, og du nusede mig på ryggen imens du fortalte om din dag i skolen. Hvordan du prøvede, at lære mig førstehjælp og jeg intet forstod. Hvordan du kildede mig, fordi jeg ikke forstod noget. Du lagde dig oven på mig, og kyssede mig. Længe. Vi faldt i søvn med armene om hinanden, og vågnede op i hver sin ende af sengen. Som altid. Hvordan du få dage før, fortalte din onkel, at jeg var kvinden i dit liv. Hvordan du sagde til vores fælles veninde, at du elskede mig. Du fortalte mig 2 dage før vi gik fra hinanden, at jeg havde givet dig selvtillid, og at du elskede mig mere end noget andet. Vi elskede den nat. Og du vuggede mig i søvn. Det sidder printet på nethinden. Hvordan kunne du bruge mig sådan? Hvordan kunne du?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar