torsdag den 9. januar 2014

Burhan G feat. Medina - Mest ondt.


For det der gør mest ondt, det ved jeg ikke engang. Tanken om at du ikke længere er min gør ondt. At det ikke er mig du fortæller du elsker mere, og at det ikke er mig du elsker med. Ikke mig som du kysser blidt og holder om. Stod det til mig var du stadig her. Vi ville følge hinanden ikke gå fra hinanden. Stod det til mig var det mig du holdte om i nat. Det gør så ondt, at tænke på hvor ligegyldig jeg egentligt var for dig i sidste ende. Du har fået det det bedste af alting af hvad jeg kunne give dig. Uden chancen for at få det tilbage igen. Det der gør mest ondt er alt det jeg savner nu Det du giver videre nu til en der ikke er mig. Men det der gør mest ondt Det det der gør mest ondt. Når du smiler igen elsker igen rør igen ved en der ikke er mig Når jeg ikke er din mere er det der gør mest ondt. Du forlod mig, som om jeg var det rene ingenting, og jeg forstår ikke hvordan du som menneske, kan holde dig selv ud når du behandler folk som om de er ingenting, som om det man havde med dig var ingenting. For jeg er jo ikke den første, som du gør det ved. Hvad hvis jeg venter på dig lidt endnu. Selvom jeg ved du er en andens nu. Det det der gør mest ondt. Jeg forstår ikke hvad du ser i hende. Hun er hverken køn eller noget. Også er hun så meget yngre end dig, at det er blevet klamt. Hvorfor var jeg ikke god nok længere?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar