søndag den 1. december 2013

Jeg burde betale jer alle.

Jeg burde betale jer alle, for at hade mig. Jeg burde betale jer alle, for at snakke om mig bag min ryg. Jeg burde betale jer alle, for at sprede mit navn fra mund til mund. Jeg er en asocial type, uden ret mange venner. Men jeg bliver valgt som samtale emne, jeg bliver valgt som syndebuk, og som eksempel på noget der er gået galt. Men jeg har intet gjort, og det er det som har fået jer til at snakke.

Jeg var sammen med den forkerte, som var forklædt som den rigtige. I havde alle masker på, og i var alle så falske, som den kærlighed i giver til hinanden. I er intet uden had, i er intet uden drama. Når drama er lagt på hylden, skaber i hurtigt noget nyt igen. Og jeg er et nemt offer, jeg lå ned. Men nu står jeg højere oppe end i nogensinde kommer til. Og jeg burde betale jer, for at få mig helt her op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar