tirsdag den 3. december 2013

Jeg brækker mig

Hvis du syntes det går ned af bakke, så gør noget ved det. Jeg ved godt det kan være svært, jeg er der selv. Men jeg er fandeme så evig træt af at høre på folk brokke sig over, at det går ned af bakke for dem. Især fordi 9 ud af 10 selv er skyld i deres lidelser og i sidste ende ikke gør noget ved det. Det er så klamt, at folk kan have så medynk omkring sig selv - når de godt ved at de 100% fortjener det. Lige netop med det fakta, at de sagtens ville kunne lave om på deres situation

Karma er en kælling hva'? Men tit og ofte mere end fortjent. Jeg kan ikke lade være med at grine når jeg hører at det går dig skidt. Du fortjener det. Det er jeg virkelig ked af at sige, men du har ikke ondt når du træder på nogen. Så når karma træder på dig, så har jeg alt andet end ondt af dig.

Pussy......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar