tirsdag den 7. januar 2014

Har jeg fået en depression?


Og det skete. Jeg gav op. Hvem skulle have troet det. Jeg åbnede en lille smule op for min mor, og vi blev enige om, at jeg er nødt til at søge lægehjælp. Min mor mener, at selvom jeg er stærk - så er der visse ting man ikke skal gå med selv. Så hun ringede til min læge og bestilte tid. Ellers var det aldrig blevet gjort. På mandag kl. 15:00. Så nu skal jeg ned og snakke med en fremmed om hvordan jeg blev forladt, stod hjemløs, hvorefter at skulle opbygge en ny tryghedsbase, skole stress og 2 måneder med søvnløshed. Og jeg kender allerede svaret, og jeg ved ikke engang om svaret er løgn. Depression.. Jeg har været der før, men alligevel google jeg det. Og adskillige ting passer på mig, og jeg brød ud i gråd. Jeg tog teste på nettet, hvor de alle sammen fortæller, at jeg har en svær depression. Men det kan ikke passe. Dengang jeg havde en depression, for nogle år tilbage - var det slet ikke sådan her. Men jeg må indrømme at tomhedfølelsen er den sammen. Skal jeg virkelig til og igennem det her? Og kan jeg klare det alene? Jeg er jo helt alene. Jeg bor selv, jeg sørger for mig selv. Hvad skal der i sidste ende blive af mig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar